Daglig leder Stian Aasen, Leder brukerstøtte Magne Petersen, Fullstackutvikler Maiken Reinfjell, Frontend designer Joar Jacobsen og Forretningsutvikler Kent Aasen. Foto: easy@work.
I disse tider er kontroll på timeregistrering, bemanning, lønn, drift og rutiner viktigere enn noen gang. Det får du med easy@work gjennom NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har inngått samarbeidsavtale med easy@work.
Et godt medlemstilbud
– Teamet bak easy@work har utviklet en portal som gjør at du vil få full kontroll over din daglige arbeidsrutine i ett og samme system. Jeg anbefaler våre medlemmer å ta kontakt for et godt medlemstilbud, sier kategorisjef Alexandra J. M. Buan
easy@work softwareløsning vil hjelpe din bedrift til å holde den totale oversikt og kontroll over din bedrift. Gjennom å automatisere onboarding prosesser av ansatte, forenkle bemanningsplanlegging, opprette sjekklister, kommunisere med de ansatte og ikke minst kunne betale ut rett lønn så bidrar vi til en enklere og mer nøyaktig hverdag for NHO Reiseliv sine medlemsbedrifter.
En enklere og mer profitabel hverdag
– Vi er svært stolte og ydmyke for at NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har valgt oss som en ny leverandør. Vi gleder oss til å jobbe tett med Innkjøpskjeden og deres medlemmer. Gjennom bruk av easy@work får du et samlet system for ledere og ansatte. Vi er overbevist om at dere medlemmer vil få en enklere og mer profitabel hverdag, sier Kent Aasen, Medgründer og Forretningsutvikler i easy@work.
Vi kan treffes via følgende kanaler
easy@work er et software firma fra Trondheim som har utviklet en komplett løsning spesialtilpasset for personintensive bransjer. Vår utvikling og brukerstøtte foregår fra Trondheim og vi legger vår stolthet i å kunne hjelpe deg og din bedrift til å lykkes.