Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden forlenger samarbeidet med Hoist Group

Publisert

Product Sales Manager Stian Dalbråten-Jensen og Product & Consulting Sales Manager Andreas Svensson i Hoist Group.

Driver du innen overnattingsvirksomhet og ønsker å drive effektivt samtidig som du ivaretar en god gjesteopplevelse? Hoist Group er en ledende leverandør av helhetlige og innovative, tekniske løsninger til hotell- og overnattingsbransjen og avtalen er nå forlenget med 3 nye år.

Hoist Group leverer produkter som smartlåser, mobile nøkler, minibarer, safer, alt innen TV-løsninger – fra Cast to TV til antennesentral og TV-kanaler-, WiFi- og IT- løsninger, løsning for gavekort, bookingsystem og oppgavehåndtering i tillegg til konsulenttjenester og finansieringsmuligheter.

Kategorisjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden Alexandra Buan.

Digitalisering – bedre gjesteopplevelse, mer lønnsom drift

− Hoist Group har en rekke programvareprodukter og systemer som snakker sammen. Her får du full kontroll og oversikt, også med tanke på gjestenes preferanser og adferd slik at du alltid kan ligge et hode foran!

Sortimentet inkluderer blant annet bookingsystemet HotSoft PMS, som kan utvides til å inkludere både online booking, løsning for gavekort og system for internkommunikasjon. Dette er et solid, modulbasert system hvor man kan velge de moduler som passer en selv best, sier Alexandra Buan, kategorisjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.

Vi spurte Andreas Svensson, Product & Consulting Sales Manager i Norge, om hvilke fordeler han mener medlemmene får ved å benytte seg av HotSoft-løsningen: 

− Som en ledende aktør i markedet for PMS, er vi svært glade for å ha inngått denne avtalen med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden. Vi håper å komme i kontakt med enda flere fantastiske overnattingssteder over hele landet, og få innsikt i hvilke synspunkter de har på bookingsystem som vi kan ta med oss videre i utviklingen. Digitalisering ligger i tiden, og det er nå stor interesse rundt kiosker for selvinnsjekk samt online innsjekk. Funksjoner for automatisk gjestekommunikasjon og en god og fleksibel nettbooking har blitt svært viktige, for ikke å glemme den store etterspørselen etter digitale gavekort! Vår bookingmotor er også en av markedets beste, og kan tilpasses ned på detaljnivå. I tillegg har vi en egen supportavdeling lokalisert i Norge, med konsulenter som også har erfaring fra hotellbransjen.

Berøringsfri teknologi Hoist Mobile Key

Hoist Mobile Key gir gjestene mulighet til å bruke egen mobil enhet som romnøkkel, og dermed unngår man samlinger i resepsjonen og lignende. Gjesten får en ekstraservice ved å selv kunne styre inn- og utsjekk, og de ansatte får bedre tid til å ta seg av de gjestene som trenger mer assistanse. Mobile nøklene kan selvsagt eksistere parallelt med de tradisjonelle nøkkelkortene, og alle får mulighet til å velge det alternativet som passer dem best.

Vi spurte Stian-Dalbråten Jensen, Product Sales Manager for Smart Locks og Mobile Key, om hvilke fordeler Hoist Mobile Key kan tilby medlemmene:

− En mobiltelefon er ikke lenger bare en telefon. Med Hoist Mobile Key kan vi tilpasse løsningen for hoteller i alle størrelser. I Hoist Mobile Key-appen har vi en unik mulighet når det gjelder å utforme innholdet med hotellets egne bilder, tekst og landingsside, som igjen gir store muligheter for å promotere eget hotell og skape mersalg.

Profesjonelle løsninger for nettverk og TV

Med stadig flere enheter som logges på nettverket, settes det også store krav til hvilken belastning det skal tåle. Med et profesjonelt WiFi er både sikkerhet og stabilitet ivaretatt, og du kan også proaktivt overvåke status gjennom Hoist Dashboard. Dashboardet gir deg oversikt over alle systemene som er i bruk ved hotellet, og gir deg også innsikt i gjestenes preferanser og adferd. Slik kan du tilpasse drift og produkter basert på innsikt og ikke gjetninger.

Innenfor TV er det også ulike løsninger. Med Hoist Digital Signage kan man digitalt oppdatere informasjon rundt om på hotellet, og vise vei til for eksempel konferansedeltakere. Cast to TV gir gjestene mulighet til å caste eget innhold på hotellrommets TV, og for de som ønsker lineære kanaler er det et stort antall kanaler å velge mellom fra ledende leverandører verden over. Med et TV-system kommer også muligheten til å bruke egen mobiltelefon som fjernkontroll med verktøyet Hoist Mobile Control, en løsning som er hygienisk og nettbasert.

Bjørn Grønberg, Product Sales Manager innen TV og WiFi-løsninger, informerer om fordeler avtalen har for medlemmene:

− Hoist har et bredt utvalg av løsninger innen TV og WiFi. Vi har alt fra store løsninger til kjeder og større hoteller til prisgunstige løsninger for mindre hoteller/moteller, vertshus og campingplasser. Strømming via hotell-TV krever et godt nettverk, og Hoist Group kan med sine løsninger sy dette sammen til et godt sluttprodukt for kundene. Vi har også gode løsninger for gjestekommunikasjon via både TV og WiFi, og kan tilby systemer for samling av kundedata og markedsaktiviteter. I tillegg har vi også prisgunstige kanalpakker for NHO Reiseliv Innkjøpskjedens medlemmer. Vår kunnskap og plattform gir gode og enhetlige løsninger.

Bred bransjeerfaring

Med mer enn 20 års erfaring fra hotellbransjen, er vi mer enn bare teknologi, mer enn programvare, mer enn våre produkter; vi er folk med hjerte for hotell- og overnattingsbransjen. Innovative, engasjerte og komplette er våre kjerneverdier og også grunnen til at vi gjør opphold mer lønnsomme og frister til gjenbesøk. Medlemmer av NHO Reiseliv Innkjøpskjeden vil kunne nyte godt av de fremforhandlede priser og betingelser på en rekke produkter innen Hoist Groups produktsortiment.

− Hoist Group har gjennom flere år hatt et godt samarbeid med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, og vi setter stor pris på å få fornyet tillit med en organisasjon som dette. Situasjonen er fortsatt krevende for mange aktører, men vi har håp om at bransjen kommer sterkt tilbake og vi skal gjøre vårt beste for å bidra til dette" avslutter Stian.

Kontakt:

Hoist Group v/Stian Dalbråten-Jensen:
Tlf 90633224
E-post stian.jensen@hoistgroup.com 
Webside www.hoistgroup.com/no/

Din lokale distriktssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: