Fra venstre: Storkundeansvarlig Kristine Farstad, Prosjektleder/KAM Jeanette Andersen i Norengros, Kategorisjef Alexandra Buan i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og Salgs- og markedsdirektør Lars Kristiansen i Norengros.
NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og Norengros har hatt et langt samarbeid og nå forlenger vi avtalen med enda bedre betingelser.
Norengros har en god utvikling og holder et godt servicenivå overfor våre medlemmer. De har også inngående markedskunnskap og kjennskap til bransjen vår, i tillegg tar det et stort samfunnsansvar. Norengros scorer høyt på mange områder, blant annet i vår egenrapportering for bærekraft, miljø og samfunnsansvar og ikke minst på kundeservice i vår medlemsundersøkelse.
- Vi er glade for å informere om at vi forlenger samarbeidsavtalen med Norengros, sier Alexandra Buan Kategorisjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden. Det er ikke til å stikke under en stol at disse forhandlingene har tatt tid og krevd sine ressurser. Men heldigvis kan jeg si at resultatet ble utrolig bra og jeg gleder meg til å presentere de spennende og kreative planene som vi har utarbeidet for våre medlemsbedrifter fremover.
- Det var en gledens dag hos oss når vi fikk melding om at vi fikk fornyet tillit og skal fortsette det gode samarbeidet med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og alle deres fantastiske medlemmer, sier Salgs og Markedsdirektør Lars Kristiansen i Norengros. I forhandlingsprosessen har vi som leverandører blitt kraftig utfordret, med spesielt fokus på hvordan vi skal bidra til at medlemmene i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden oppnår fordeler som ivaretar økt lønnsomhet, gode kompetanseprogrammer og løsninger, bærekraftig drift og ikke minst forenkling og effektivisering. Det skal vi i Norengros levere på og gleder oss til å ta fatt på den neste etappen!
Kontakt Norengros eller NHO Reiseliv Innkjøpskjedens distriktssjefer for nærmere informasjon om avtalen.