Under NHO Reiselivs årskonferanse på Clarion Hotel The Edge i Tromsø, ble Bryggerikaia kåret til årets medlemsbedrift 2022. Bedriften var nominert for den gjeve prisen sammen med Flåmsbrygga og Oscarsborg Hotel & Resort. Vi gratulerer.
Salgs- og markedssjef Javvad Latif overrakte prisen og roste Bryggerikaia for sitt engasjement og kompetanse i serveringsbransjen og ikke minst deres ekspertise innen skalldyr- og tørrfiskretter. Bryggerikaias popularitet blant kundene er en klar indikasjon på at de lykkes med å yte utmerket service og opprettholde en lojal kundebase.
Bryggerikaia ble medlem i NHO Reiseliv i 2014 og har siden 2015 vært et lojalt medlem som har benyttet Innkjøpskjedens avtaler aktivt, og hovedkanalen for alt innkjøp er netthandelsportalen horecainnkjop.no. Bryggerikaia har godt samarbeid med den lokale distriktssjefen og er gode ambassadører for NHO Reiseliv. De snakker alltid varmt om organisasjonen i tillegg til å være en god stemme for bransjen i regionen.
- Det er med stolthet vi mottar prisen som henger høyt i bransjen og jeg er imponert over teamet på Bryggerikaia restaurant som skaper vekst i omsetning år etter år med fornøyde gjester gjennom gode mat og drikke leveranser. Takk til leder teamet ved Frida Jansson, Malin Jansson, Dorthe Hilling Johannessen, Paul Dragomir, Rasmus Johnsen Skoglund og selvsagt Anders Hoel som styrer vårt samarbeid med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden i AMJ. Takk til juryen ved Javvad Latif Morten Karlsen & Co, sier Alf Mangor Johannessen eier av AMJ Management.
Vinneren ble kåret på bakgrunn av flere kriterier:
Bedriften må være medlem i NHO Reiseliv
Være lojal mot Innkjøpskjedens avtaleverk
Samarbeide med Innkjøpskjedens distriktssjef og Innkjøpskjedens leverandører
Bruke netthandelsplattformen Horeca Innkjøp
Ha fokus på bærekraft og matsvinn
I tillegg la juryen vekt på hvor mange leverandøravtaler bedriften bruker, og at bedriften har hatt bonusvekst fra 2021 til 2022.
Vi gratulerer nok en gang Bryggerikaia for deres fantastiske jobb og velfortjente anerkjennelse!