Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.
Foto: Brooke Lark, Unsplash.com.

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden

Innkjøpskjeden + Horecainnkjøp = smarte innkjøp

Få full kontroll

Publisert

Ansatt som står ved en kaffemaskin og lager kaffe med logoen Runwell

Vi har inngått samarbeidsavtale med Runwell fra 01.06.23. De tilbyr et digitalt arbeidsverktøy av og for serveringsbransjen som effektiviserer driften og forenkler HMS-arbeidet, internkontroll og HR arbeid.

Kvitt deg med permene, og få alt på ett og samme sted med Runwell. Det digitale verktøyet er både brukervennlig og smart og sørger for at du enkelt og oversiktlig har kontroll på alle de lovpålagte tingene, slik at du kan bruke mer tid på kundene dine.

Systemet dekker hele universet rundt den ansatte og samler all dokumentasjon de forskjellige tilsynene etterspør. Løsningen dekker alt innen IK-Mat, IK-Alkohol, brannvern, arbeidstilsyn, prosedyrer, risikovurderinger, lovpålagte kurs og mye mer som gir ledere en trygghet.

Vi gleder oss over tilliten NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har vist oss ved å inngå dette partnerskapet. Vi ser frem til å bli bedre kjent, samt bidra til en enklere hverdag for de engasjerte medlemmene i kjeden, sier Petter Viksund, Partner, CFO/COO i Runwell.

Du får et komplett system som:

  • Sørger for at man alltid driver i henhold til lovverket
  • Samler og dokumenterer gjøremål og rutiner
  • Oppdaterer risikovurderinger, HMS mål, prosedyrer og avvikshåndtering
  • Automatisk onboarder ansatte
  • Forenkler oppfølging av ansatte
  • Kontrollerer at oppgaver og rutiner utføres
  • Tilser at ansatte har utført lovpålagte kurs

- Denne løsningen har nok mange ventet på, og det er viktig å gi gründere med gode produkter de mulighetene de fortjener. Vi gleder oss og ser frem til samarbeidet med gutta i Runwell, sier innkjøpssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden Rune Bjerkelund.

Kontakt:
Vil du vite mer, og komme i gang!? Ta kontakt med oss på sales@runwell.no for å booke et demo-møte. Sjekk ut www.runwell.no

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: