Dekning i verdensklasse
Telenor Norge er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor mobil, fastnett og TV-tjenester. Som medlem av NHO Reiseliv Innkjøpskjeden får du bl.a. svært gode betingelser på mobiltelefoni.
Telenor Norge er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor mobil, fastnett og TV-tjenester. Som medlem av NHO Reiseliv Innkjøpskjeden får du bl.a. svært gode betingelser på mobiltelefoni.
Telenor har høye ambisjoner for dekning, og har alltid ligget et steg foran når det gjelder fart, dekning, stabilitet og kapasitet. I dag har de blant annet klart flest basestasjoner i Norge og bygger med mer kapasitet per basestasjon enn noen andre mobiloperatør.
Som kunde av Telenor skal du være trygg på at du får jobben gjort uansett hvor du måtte befinne deg. Da er det viktig å alltid være på nett. Telenors mobildekning er unik, og måten nettet bygges på er i verdensklasse. Med lynraske 5G-hastigheter vil Telenor-kunder ikke bare nyte godt av bedre mobilopplevelser der de er – i tillegg er det nøkkelen til full internettdekning, forteller Viviann Koch i Telenor Norge.
Telenor har døgnåpent kundeservice for bedrifter, som gjør at dere kan få hjelp 24/7. Telenorkunder kan også nyte godt av personlig betjening gjennom landsdekkende forhandlerapparat. Det gir lokal tilstedeværelse, fast kontaktperson, hjelp til oppsett av tjenester, support og veiledning når man trenger det.
Når flere og flere applikasjoner flyttes ut på mobilen må sikkerheten ivaretas på en god måte. Truslene er mange, og kompliserte, og det er ikke enkelt å merke at man for eksempel har vært utsatt for hacking før det er for sent. Når uhellet først har skjedd, kan det ta hele 6-9 måneder før det oppdages at noen er inne i bedriftens systemer. Telenor har en rekke sikkerhetstjenester som er tilpasset både små og store bedrifter. En av dem er Zafesone. Denne tjenesten gjør avansert sikkerhet tilgjengelig for alle med fast og mobil internettaksess fra Telenor, uansett hvor du befinner deg.
WiFi Connect gir våre kunder et lokalt nettverk levert som en tjeneste. Vi sørger for å plassere aksesspunktene rundt i lokalet basert på plantegninger av lokasjonen slik at dekningen er optimal. Vi sørger også for å sette opp et gjestenett, slik at datatrafikk fra besøkende er adskilt fra bedriftens. Dette er et viktig tiltak som minimerer risikoen for datainnbrudd.
Med Mobilt Bedriftsnett får bedriften ett hovednummer, slik at flere ansatte kan være tilgjengelig via samme nummer. Det gjør det enkelt for kunder å ringe inn, og dere får ett nummer dere kommuniserer ut. Kunder blir møtt med en velkomsthilsen, og de velger selv hvilken avdeling de ønsker å komme i kontakt med. Utenfor åpningstidene blir kundene møtt av en talemelding som informerer om åpningstider og ev. kontaktpersoner/vaktnummer.
Sommeren står for dør, og for mange betyr det økt bruk av data på mobiltelefonen.
Det kan skyldes navigering mot nye spennende steder og opplevelser, deling av øyeblikk med venner og familie på sosiale medier, eller kanskje strømming av film på en regnværsdag. For at du skal kunne surfe med ditt Flyt-abonnement uten å bekymre deg for det, gir Telenor deg en sommergave på 10 GB ekstra mobildata. Ekstra data som kan brukes både i Norge og på reise i EU/EØS, uavhengig om den brukes privat eller i jobbsammenheng.
Sommergaven må aktiveres av hver enkelt bruker i Mitt Telenor-appen, og vil være tilgjengelig for aktivering i perioden 21. juni - 31. august 2023. Mer informasjon finner du her
Ta kontakt med din lokale distriktssjef i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden for nærmere informasjon om priser og betingelser eller ta kontakt direkte med Telenor for å sikre at din bedrift får benyttet avtalen. Husk å opplyse om ditt medlemskap i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
Kundeservice Telenor Bedrift:
Tlf: 09000
Kontaktperson for avtalen i Telenor:
Viviann Koch
Epost:viviann.koch@telenor.no