Effektiv lagerstyring er avgjørende for alle bedrifter, store som små. Det å finne den rette balansen i lagerbeholdningen vil minimere både svinn og kostnader. Vår varetellingsmodul vil ikke bare gjøre prosessen enklere, men også spare deg for dyrebar tid.
Netthandelsportalen horecainnkjop.no er den ultimate løsningen for deg som ønsker å forenkle innkjøpsprosessen.
Vi tilbyr en løsning som forenkler lagerstyringen
En av de viktigste funksjonene i netthandelsportalen er varetellingsmodulen. Denne er koblet til alltid oppdaterte produktkataloger og priser fra leverandørene dine, og du kan opprette tilpassede varer som gjenspeiler lagerbeholdningen, noe som gjøre at varetellingen går raskt og blir nøyaktig. Du kan utføre varetelling for ett eller flere lagre på samme sted, delegere grupper til å samarbeide om varetelling og telle effektivt med varetellingsapp for iOS og Android, noe som gjør det enda enklere å telle på mobiltelefonen. Med appen kan du telle varer ved å velge dem fra listen eller skanne strekkodene med strekkodeskanneren. Når tellingen er fullført, kan du effektivt rapportere til regnskapet og integrere varetellings-rapporter/lagersaldo med regnskapssystemer.
Fordeler med varetellingsmodulen:
Mulighet for å telle offline
Mobilapplikasjon/App
Mulighet for at flere kan telle på samme varetelling / delegere deler av varetellingen
Mulighet for å gruppere varer slik at de gjenspeiler lageret ditt
Mulighet for å legge inn egendefinerte varer
Bygge varetellingene på dine handlelister gjennom søk i katalog, sist bestilt, handlekurv eller andre varetellinger
Mulighet til å telle varer i rett benevning som anbrekk, salgsenhet eller vekt/volum
Telle varer fra liste eller skanne strekkode
Integrere varetellingsrapporter/lagersaldo med regnskapssystemer
Bidrar til å redusere menneskelige feil, noe som resulterer i mer nøyaktige lagertellinger
Sparer deg for tid ved å redusere behovet for manuelle lagertellinger
Hjelper deg med å spare penger ved å redusere overbestilling. I tillegg kan du unngå varelager, noe som kan føre til tapt salg
Du kan bedre forutsi etterspørselen etter visse varer som kan hjelpe deg med å redusere avfall.
Hvordan få tilgang til netthandelsportalen?
Innkjøpskjedens netthandelsportal som leveres av teknologiselskapet Millum, er den ultimate løsningen for deg som ønsker å effektivisere innkjøpene, og som medlem av Innkjøpskjeden får du tilgang helt gratis. Registrer deg som bruker i dag, og begynn å dra nytte av alle fordelene vår netthandelsportal gir. Mer informasjon om vår netthandel finner du her
Kontakt Mona eller Vibeke på support for spørsmål: Tlf: 90 28 10 25 E-post: support@nhoreiseliv.no