Destinasjonsselskapene er reiselivsaktørenes fellesapparat i markedsføringen av destinasjonen og spiller en sentral rolle for utviklingen av helhetlige tilbud innenfor sin region.
Les mer om destinasjonsselskaper
Helt siden 1993 har verdens tøffeste alpinister skapt historiske idrettsøyeblikk i Kvitfjell med hele verden som tilskuere. Det skaper stolthet i bygda, og gjør at enda flere vil besøke regionen.
Reiselivssjefen i Lillehammer er ikke redd for å tenke stort og utradisjonelt når hun skal stake ut retningen for en av Norges mest populære reiselivsregioner.
Alle er enige om at vi må få gjestene til å bli lenger, men hvordan skal vi få det til? Ronny Brunvoll fra Visit Svalbard delte gode råd på Norsk Opplevelseskonferanse i Bodø.
Reiselivsnæringen på Svalbard er svært hardt rammet av korona-pandemien. NHO Reiseliv støtter derfor etableringen av tilskuddsordningen for omstilling og utvikling av reiselivet på Svalbard.
Kompensasjonsordningen for bedrifter med store omsetningstap er og vil være veldig viktig for reiselivet, men enkelte bedrifter faller helt eller delvis utenfor ordningen på svært urimelig vis, sier NHO Reiseliv i dette brevet til næringsminister Iselin Nybø.
Fortell oss hva som er problemet. Oppgi gjerne e-post slik at vi kan kontakte deg tilbake: