Foto: VisitNorway

Destinasjonsselskaper

Destinasjonsselskapene er reiselivsaktørenes fellesapparat i markedsføringen av destinasjonen og spiller en sentral rolle for utviklingen av helhetlige tilbud innenfor sin region.
Les mer om destinasjonsselskaper

 

Siste nytt:

  1. Reiselivssjefen som tør å tenke stort

    Reiselivssjefen i Lillehammer er ikke redd for å tenke stort og utradisjonelt når hun skal stake ut retningen for en av Norges mest populære reiselivsregioner.

  2. Slik får du gjestene til å bli lenger

    Alle er enige om at vi må få gjestene til å bli lenger, men hvordan skal vi få det til? Ronny Brunvoll fra Visit Svalbard delte gode råd på Norsk Opplevelseskonferanse i Bodø.

Dokumenter:

  1. Høringssvar om tilskuddsordning for omstilling og utvikling av reiselivet på Svalbard

    Reiselivsnæringen på Svalbard er svært hardt rammet av korona-pandemien. NHO Reiseliv støtter derfor etableringen av tilskuddsordningen for omstilling og utvikling av reiselivet på Svalbard.

  2. Urimelige utslag av kompensasjonsordningens regelverk

    Kompensasjonsordningen for bedrifter med store omsetningstap er og vil være veldig viktig for reiselivet, men enkelte bedrifter faller helt eller delvis utenfor ordningen på svært urimelig vis, sier NHO Reiseliv i dette brevet til næringsminister Iselin Nybø.

Har du spørsmål eller innspill? Spør gjerne:

En smilende kvinne med NHO REISELIVs logoen på jakka si. Foto.
Medlemsbedriftene våre er alt fra små familieeide bedrifter til multinasjonale selskaper. Bransjene i norsk reiseliv: Serveringovernattingcampingopplevelseridrettsarrangementkulturell og kreativ næringdestinasjon og bilutleie.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Fortell oss hva som er problemet. Oppgi gjerne e-post slik at vi kan kontakte deg tilbake:

Takk for tilbakemeldingen!

Takk for tilbakemeldingen!

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: